In 2005 bracht DE KOE voor het eerst ‘Who’s Afraid of Virginia Woolf’, naar Edward Albee’s klassieker uit 1962. De bewerking van DE KOE is nog steeds een mijlpaal in het dertigjarige bestaan van dit gezelschap. In het kader van hun jubileumjaar mocht deze herneming dan ook niet ontbreken!
Studio ORKA maakt al jaren theater op uitdagende locaties. Dit keer nodigt het gezelschap je uit op plekken waar kinderen leven in ’niet-thuis-situaties’ om er een voorstelling te maken over nestwarmte. Jeugdtheater van de bovenste plank, dat ook volwassenen niet onberoerd laat. Mis het niet!
Studio ORKA maakt al jaren theater op uitdagende locaties. Dit keer nodigt het gezelschap je uit op plekken waar kinderen leven in ’niet-thuis-situaties’ om er een voorstelling te maken over nestwarmte. Jeugdtheater van de bovenste plank, dat ook volwassenen niet onberoerd laat. Mis het niet!
Studio ORKA maakt al jaren theater op uitdagende locaties. Dit keer nodigt het gezelschap je uit op plekken waar kinderen leven in ’niet-thuis-situaties’ om er een voorstelling te maken over nestwarmte. Jeugdtheater van de bovenste plank, dat ook volwassenen niet onberoerd laat. Mis het niet!
Het leven van Johnny Cash zit boordevol anekdotes en straffe verhalen. Zijn muziek is een onwaarschijnlijke aaneenschakeling van klassiekers. De productie ‘Johnny Cash, The Man and The Music’ brengt deze twee werelden samen in een knappe bewerking van Dominiek Vandevenne, mét Dominique Van Malder.
Peter De Graef zag Bruno Vanden Broecke zag aan het werk in 'den elfde van de elfde' en schreef meteen een stuk voor hen beiden. We verwachten ons aan een wellicht fantastische voorstelling die suggestief is, brutaal, ontroerend en kwetsbaar.
Peter De Graef zag Bruno Vanden Broecke zag aan het werk in 'den elfde van de elfde' en schreef meteen een stuk voor hen beiden. We verwachten ons aan een wellicht fantastische voorstelling die suggestief is, brutaal, ontroerend en kwetsbaar.