CC De Borre

reserveren


Terwijl we dromen van volle zalen, houden we graag de vinger aan de pols.
Daarom kiezen we ook dit seizoen voor communicatie en ticketverkoop in blokken.
Drie om precies te zijn.

BLOK 1: SEPTEMBER-NOVEMBER
lancering: week van 16 augustus
verkoop: dinsdag 7 september om 19.00 u

BLOK 2: DECEMBER-FEBRUARI
lancering: week van 25 oktober
verkoop: dinsdag 9 november om 19.00 u

BLOK 3: MAART-JUNI
lancering: week van 31 januari
verkoop: dinsdag 8 februari om 19.00 u


SPELREGELS

  • Koop je tickets vooraf en zoveel mogelijk online, per gezin/per bubbel.  
  • Voorlopig geen genummerde plaatsen in de theaterzaal. Plaatsen worden, conform de geldende afstandsregels, toegekend bij aankomst.
  • Breng altijd je ticket zelf mee, geprint of op je smartphone. Omwille van de veiligheidsmaatregelen blijft de balie bij activiteiten gesloten.
  • Ben je een rolstoelgebruiker en wil je dus gebruikmaken van onze rolstoelplaatsen? Neem dan contact op via cc@deborre.be of 016 46 14 00.

HOE RESERVEREN?

ONLINE

  • Thuis reserveren is kinderspel met de gebruiksvriendelijke webwinkel van cc de borre.
  • Je reserveert van waar je maar wil en wanneer je maar wil (24 uur op 24, 7 dagen op 7). 
  • Je betaalt meteen online via netbanking, zónder bijkomende reservatiekost!
  • Je ontvangt je tickets meteen in je mailbox. Print ze thuis af of laat ze gewoon scannen op je smartphone. 


Graag geven we personen met een begeleiderspas evenveel kansen om op de startdag van thuis uit te reserveren. Je bestelt gewoon beide tickets via onze webwinkel. Tussen 8 en 28 september kan je één ticket aan het onthaal van de borre laten terugbetalen, op vertoon van de begeleiderspas. Op dat moment kunnen we rolstoelgebruikers ook meteen een plaats geven op de eerste rij.


IN DE BORRE

  • Op de startdag van de ticketverkoop is er in de borre permanentie aan het onthaal van 19 tot 20 uur (met een plexiglazen wand die werknemers van publiek scheidt). Vanaf 19.00 u kunnen hier offline reservaties worden gemaakt. Weet echter dat - terwijl je aan het onthaal staat te wachten - de ticketverkoop online onverbiddelijk verder gaat.
  • Vanaf de dag nadien kan je ook aan de balie tickets reserveren tijdens de openingsuren.


TELEFONISCH

Om de dienstverlening op het startmoment optimaal te laten verlopen, kan je NIET via telefoon reserveren. In geval van problemen online kan je ons wel van 19 tot 20 uur  telefonisch bereiken op het nummer 016 46 14 00. 

  • Vanaf de dag nadien kan je ook telefonisch reserveren tijdens de openingsuren.
ga naar webwinkel

HOE BETALEN?

  • Via de webwinkel word je gevraagd om meteen online te betalen. Hou je bankkaart (Bancontact / Mister cash of kredietkaart) en netbanking-bakje dus goed bij de hand. Je betaalt helemaal veilig online en dat zónder bijkomende reservatiekost!
  • Bij reservatie aan het onthaal van de borre kan je betalen op volgende manieren je tickets afrekenen:
    • cash
    • bancontact
    • geschenkbon cc de borre
    • intergemeentelijke Kadoobon
    • Sodexo of Edenred Sport en Cultuur bonnen
       
  • Belangrijk: indien de betaling ons niet bereikt binnen de 10 dagen na reservatie, worden de tickets automatisch door het systeem geannuleerd!